• start » Informacje » DOOKOŁA
Napisany: 2012-06-12
Projekt DOOKOŁA powstał z miłości do podróżowania. Do niebanalnego spędzania wolnego czasu - odkrywania nowych miejsc i poznawania ludzi
Projekt DOOKOŁA to powrót do dziecięcych marzeń o wielkiej przygodzie. Łącząc nasze doświadczenia, wiedzę i umiejętności chcemy pokazać, że Zawsze jest dobry czas by zacząć realizować swoje marzenia.
Nasz zespół to pięciu dorosłych facetów w wieku od 26 do 35 lat. Trochę już przeżyliśmy, gdzieś już byliśmy i coś już widzieliśmy. Różne doświadczenie, wykształcenie i zawody. Każdy jest specjalistą w swojej dziedzinie: w sprzedaży, mechanice, grafice czy fotografii. Dzięki temu jesteśmy zaangażowanymi profesjonalistami. Przecież realizujemy marzenia swojego życia.
Nasza ubiegłoroczna wyprawa K2GPS EXPEDITION DOOKOŁA POLSKI 2011, podczas to której jadąc 5 DNI NON STOP, była doskonałą "próbą generalną". Objechaliśmy jak najbliżej granic Polskę dookoła, odwiedziliśmy najdalej wysunięte na zachód, północ, wschód i południe punktu państwa. Całość zajęła nam dokładnie 83 godziny, a pokonany dystans wyniósł 3491 km.
W tym roku wyruszymy 22 września 2012 r. DOOKOŁA PÓŁWYSPU BAŁKAŃSKIEGO 22-letnim żukiem w 22 dni. Po drodze odwiedzimy: Chorwację, Bośnię i Hercegowinę, Czarnogórę, Kosowo, Macedonię, Albanię, Grecję, Bułgarię i Serbię. Zdobędziemy 3 szczyty górskie z Korony Europy, będziemy odwiedzać malownicze wioski, próbować lokalnej kuchni, wody z lokalnych źródeł i spotykać fantastycznych ludzi.
Wszystkim tym podzielimy się z rodakami, relacjonując naszą podróż tak jak poprzednio - za pośrednictwem Internetu. Dzięki K2GPS będzie można również na naszej stronie int. śledzić położenie żuka.
W zamian za zaangażowanie w realizację projektu oferujemy dotarcie do szerokiej rzeszy potencjalnych klientów sponsora z przekazem lepiej widocznym i dużo bardziej przyswajalnym niż tradycyjna reklama. Prezentowanie marki sponsora na stronie www.dookola.eu, www.facebook.com/dookola, w wideorelacjach, reklamie na żuku i naszych koszulkach / bluzach to cały reklamowy pakiet. Dopełnieniem będą: uczestnictwo zespołu w akcjach promocyjnych sponsora i pokazy multimedialne połączone z relacją z wyprawy. W przypadku pokrycia 55 % wydatków umieścimy nazwę sponsora w nazwie wyprawy i tą nazwą będziemy się posługiwać (tak jak w K2GPS Expedition 2011). Logo sponsora zamieścimy na plakatach promujących wyprawę, a te zaś będą nieodłącznym elementem każdego spotkania. Podczas pokazów będziemy opowiadać o naszym projekcie, pokazywać zdjęcia i filmy. Sponsorzy będą mogli również wykorzystywać do własnych celów promocyjnych zrobione przez nas zdjęcia i materiały wideo.
Miesiąc przed startem rozpoczniemy akcję medialną. Zwrócimy się do wszystkich mediów w Polsce, które o nas napisały aby zamieściły reportaż o kolejnej wyprawie. Prześlemy także zaproszenie do dziesiątków gazet i portali w całej Polsce, które o nas jeszcze nie pisały aby zrobiły to po raz pierwszy. Większość mediów relację uzupełnia zdjęciami, a na tych zdjęciach znajdzie się nasz ŻUK wraz z reklamą sponsora. Możemy również dla sponsorskiej firmy wykonać profesjonalną sesję zdjęciową lub reportaż fotograficzny. Dla większości sponsorowanie kojarzy się z dawaniem pieniędzy, pewnie w wielu wypadkach tak jest, ale nie w tym. My oferujemy Państwu współpracę na partnerskich zasadach i wspólną realizację założonych celów.
Dla każdego kto jest zainteresowany sponsorowaniem naszej wyprawy Dookoła Bałkanów 2012 przygotujemy indywidualną ofertę.
Skąd przekonanie iż zainteresujemy media naszą wyprawą, a ludzie będą śledzić nas on-line?
Przede wszystkim jesteśmy oryginalni - podróżujemy żukiem. To samochód który wzbudza sentyment, a już sam pomysł wywołuje pozytywny uśmiech, czasami zdziwienie ale z pewnością pozostanie zapamiętany.
Po drugie jesteśmy autentyczni i nie boimy się wyzwania jakim będzie podróżowanie oryginalnym żukiem. Pod maską nie będzie silnika mercedesa czy volkswagena, innego zawieszenia czy skrzyni biegów. Wszystkie niezbędne elementy: silnik, skrzynia, napędy, podwozie, zawieszenie będą polskiej produkcji.
Po trzecie damy odbiorcom to czego większość szuka w mediach: reality show. Dobrą zabawę i zaproszenie do wspólnego podróżowania. Dzięki urządzeniu K2GPS będzie można śledzić przebieg naszej podróży a dzięki satelitarnemu dostępowi do Internetu będziemy kilka razy dziennie zamieszczać relację i zdjęcia z odwiedzonych miejsc. Czy to w pracy, czy w domu, czy na wsi czy w mieście - każdy będzie mógł zobaczyć na żywo: słynną aleję snajperów w Sarajewie, odwiedzić malownicze wioski w Czarnogórze, zatrzymać się na chwilę w najmłodszym europejskim państwie Kosowie, wspiąć się na Golem Korab (2764 m n.p.m.) najwyższy szczyt Macedonii, spacerować po plażach albańskiej riwiery, dotknąć historii w starożytnej Sparcie, spotkać Zeusa na szczycie Olimpu i jeszcze wiele, wiele innych atrakcji gorących Bałkanów.
Na koniec jedno pytanie: Czy to brzmi rozsądnie?
Jeżeli TAK - bardzo prosimy o kontakt, byśmy mogli rozpocząć współpracę.
Jeśli nie - również przydadzą na się sugestie i uwagi, więc także prosimy o kontakt.
Paweł Michalak - koordynator projektu
© Góry Izerskie 2006-2023
http://www.goryizerskie.pl